Idag vakna man väl och tänkte OJ! Där bara fyra dagar kvar till avslutningen!! Vad fort tiden gick eller... den gick aldrig fort men när man tänker bakåt i tiden så tycker man att det har gått fort... Så smart jag känner mig ibland :D
Det är som sagt fyra dagar kvar till avslutningen och jag har fått några finnar... Roligt va?? Jag försöker att inte klämma på dem för då får jag bara fler och det vill jag verkligen inte!! Man vill ju se fin ut på bilder när alla tar kort, men jag kommer nog se ut som en panda runtomkring mina ögon, så vem bryr sig?
Tillbaka till finnarna.. som tur är vet jag några knep att göra sig av med finnar nästan över en natt eller två så det kommer nog går bra ändå. Jag kommer att lägga upp några knep nästa vecka så kan ni också om ni vill testa och använda dem.

Kommentera

Publiceras ej